مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

آفرینش معنا برای زندگی

زندگی فرصتی است برای خلق معنا  .

معنا را نباید کشف کرد ، باید آنرا آفرید  .

جمله های بالا نوشته یکی از بزرگان هست . حالا اسمش یادم نیست و البته مهمتر اینه که چنین دیدگاه و آگاهی ای به شکل کلمه در اومده . 

جهان هستی سرشار از رمز و رازه و خداوند در کتاب گفتگو با خدا ، از ما خواسته که خیلی خودمون رو درگیر رموز آفرینش نکنیم و در عوضش مشغول خلق کردن زندگی باشیم .  

همه ما با تشعشات مغزی و احساسی خودمون مشغول خلق و آفرینش جهان اطرافمون هستیم و قدرت این تشعشات اونقدری زیاده که باید باور کنیم توانایی خیلی خیلی زیادی داریم . من از واژه خیلی خیلی زیاد استفاده کردم و حدودی برای این قدرت قایل نشدم تا خواننده عزیزم بتونه خودش این فضا را با ذهنش وسعت بده .  

 

 sad-girls (10) 

اولین معنا و مفهومی که از آفرینش دریافت کردم اینه که :

من هستم . 

و این بودن را سپاسگزارم . 

بودنم مفاهیم دیگری رو آروم آروم وارد زندگیم می کنه ... 

مثل توانایی من می فهمم که توانا هستم تا از بودنم محافظت کنم  .

مثل عشق ، معنایی که خیلی دوستش دارم پس با شیوه های متفاوتی مشغول خلق عشق می شوم . چیزی که بودنم را عمق می بخشد . چیزی که مرا مربوط می کند با هر مفهومی از آفرینش . 

من معنای مهربانی را خلق می کنم و اینگونه لطافت معنای عشق را درخشان تر می کنم.  بدنبال اینها مفهوم بخشش خلق می شود .

وقتی معنای آرزو و خواستن چاشنی زندگی می شود ، تلاش و انگیزه و پشتکار پشت سرش می آید . 

نمی دانم آدمیزاد تاکنون چقدر معنا برای زندگی روی کره زمین خلق کرده . ترجیه من این است که معانی کمتر باشند ولی عمیق تر روی آنها کار شود . 

معانی زندگیتون پربار ... 

و هدیه این مفاهیم براتون حس زیبای شادمانی باشه .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.