مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

عشق و زندگی

باسلام و سپاس

یکی از خوبی های داشتن یه دختر کوچولو اینه که مجبورت می کنه از خونه بیایی و کارهایی را براش انجام بدی که باعث شادی خودت هم میشه . دیروز پریا مجبورم کرد که به سیرک بین المللی برم .جالب اینجا بود که چقدر مردم از این برنامه ها استقبال می کنن .من از قسمت پرواز رویایی اش خوشم اومد که مردی یه پارچه بلند را می گرفت و باهاش پرواز می کرد .

 در بازی مرگش که موتورسوارها کلی دود هوا کردن ، طوری که چشمام می سوخت و من نگران هوای مسموم توی چادر بودم و یه اتفاق خطرناکی هم پیش اومد که به خیر گذشت . گوی آتش افتاد میون تماشاچی ها ولی خوشبختانه خیلی عاقلانه باهاش برخورد شد و به کسی هم آسیبی نرسید .

نتیجه تصویری برای سیرک زیبا

خلاصه شاید بنا به شغلم ، این مسایل برام مهم هستن .

اونطوری که از اداره حساب و کتاب کردن من باید تا 25 اسفند سرکار بیام و بدنبال سرگرمی های جدید و هدف گذاری های خوشگل برای خودم هستم .

کلاس فن بیان که می رم مشغولم کرده ولی قسمت جالب ماجرا اینجاست که هر جلسه با فکر پایان دادن به کلاس می رم .

درواقع بعد از ضبط صدام ، دوستش ندارم و خانم مربی میگه که این کاملا" طبیعی هست وکلی بهم انگیزه ماندن میده .

اون با عشق درباره کارش صحبت می کنه و با ذوق میگه که عاشق کارش هست بهش گفتم کارتون شبیه به ورزش یوگا می مونه که در واقع می گن یوگا یه روش زندگی هست . هر کاری که توش عشق حاکم باشه و تداوم پیدا کنه ، زیباست . که البته من هنوز نتونستم عشق را قاطی صدام کنم ولی می دونم که این اتفاق خواهد افتاد .

نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 10:38

ویداجون مطمعنم موفق میشین

عزیزمی ممنون . دلم می خواد این کار را با عشق انجام بدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.