مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

کارهای جدید

باسلام ، سپاس و شادمانی

این روزها کارهای جدیدی را تجربه می کنم از جمله رفتن به استودیوی ضبط صدا و خوندن دکلمه از کتاب مهربان مراقب ، یازده متن خوشگل انتخاب کردم و بعد از یادگیری فن بیان ، روی اونا کار کردم ، در استودیو روی متن ها صدا گذاری شد و منم از اینکه مدل جدید از خوندن را یادگرفتم خوشحالم .

خدارو شکر عزیزانی سر راهم قرار گرفتن که خیلی خوب تشویقم می کردن و بنظر می رسه کار خوبی ازش میشه تهیه کرد .

تصویر مرتبط

هدفم اینه که سی دی بزنم و بتونم به این طریق متن هایی از کتابم را پخش کنم .

یادگیری شیوه خواندن و مکث های بموقعی که باید انجام بدیم برام جالب بود ولی خوب از انصاف نباید گذشت ، صدا در استودیو قشنگتر میشه و موسیقی که چاشنی اش بشه ، کار عالی خواهد شد .

یه تجربه جدید دیگه هم خوردن دمنوش های لاغری هست . هنوز بهم ثابت نشده که باعث کم اشتهایی یا لاغر شدن بشن ولی این رو به خودم تاکید کردم که باید جلوی خوردن های اضافی را بگیرم نمی دونم چرا وزنم با سرعت زیاد کم و زیاد میشه ولی این رو می دونم که باید حواسم رو این موضوع باشه .

کلا" شبیه به خیلی از دوستانم که تاکید و توجه زیادی روی وزن دارن ، نیستم ولی لازمه که متوجه اش باشم .

مربی یوگامون که خیلی دوستش داشتم عوض شد . خانم مربی جدیدمون واقعا" زیباست و هیکل قشنگی هم داره ، همه اینها برای من میشه یه الگو و انگیزه که مراقب زیبایی خودم باشم .

 روزتون سرشار از خوبی ها .

پاییز میانسال

باسلام ، سپاس و شادمانی

باگذشت هفت ماه از آغاز سال ،برگ درختها با آرامش کامل ، تن پوش سبز را به کناری می ذارن و با رنگهای قرمز و زرد و نارنجی رنگین می شن . برگ درخت ها به سن میانسالی خودشون رسیدن .

تو این سن ها آدم بیشتر درگیر زندگی کردنه تا امید و آرزو داشتن .

نتیجه تصویری برای عشق زیبا

حالا دیگه عشق در زندگیت حل شده و همسرت و بچه هات سهم خودشون را از احساسات این دوره از زندگیت ، برمی دارن و آنچه که برات باقی می مونه دوست داشتن آرزوهای کهنه شده تو هستن که تا حالا فرصت رشد پیدا نکردن

این وقت ها دیگه بسختی خودت را جلو می کشی ، چون هورمون ها کار خودشون را انجام می دن  و چیزی بنام شور و اشتیاق را در وجودت کمرنگ می کنن .

شبیه مادربزرگ ها صحبت کردم . واقعیت اینه که این دوران تو را آماده می کنه برای زمستان . ولی من همیشه درختهایی از جنس همیشه سبز را در پارک ها می بینم . هر میانسالی باید اول انتخاب کنه که می خواد سرو همیشه سبز باشه و یا اینکه برهنگی را می پسنده و چقدر خوبه که ما آدما قدرت انتخاب کردن را داریم .