مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

من در جایگاه درست قرار دارم

هر آنچه نیاز دارم در توالی زمانی - مکانی درست به سویم  می آید  .

عکس و تصویر کمی از خودم ..... زن متولد شهریور: سنبله شعار: من تحلیل می کنم شخصیت: راوی ...

درست همان گونه که ستارگان و سیارات در چرچشی منظم واقع اند و از نظم کامل الهی برخوردارند  ؛ من نیز چنین هستم .

ممکن است با فکر محدود انسانی ام هر آنچه را که رخ می دهد ؛ درک نکنم  ؛ اما می دانم که در این نظم کیهانی باید در جایگاه درست و در زمان درست قرار داشته باشم "و کار درست را انجام دهم " .

تجربه کنونی من ؛ سنگ زیرپایی است به سوی آگاهی تازه و عظمت و شکوهی بزرگتر

همه چیز

ماه  همان ماه قدیمی

و گلها دقیقا" همان گلهایی هستند که بودند .

باوجود این - من چیزی شده ام ....

از همه چیزهایی که می بینم

ر

در جسنجوی واقعیت نباش ؛ خودت واقعیت شو

ما صرفا روی واقعیت تاثیر نمی گذاریم  ؛ بلکه آن را " خلق " می کنیم .

دنیای خارج بازتاب دنیای درون ماست .

معنویت جدید عقیده دارد که ما می توانیم با تکیه بر عشق - شادی و برکت بارور شویم . ما با یادگیری اینکه چگونه خود را بیافرینیم  - می توانیم رشد کنیم .        

همه تلاشهای ما برای کشف دنیای بیرون ؛ درواقع نوعی ماجراجویی برای کشف دنیای درون بوده است ... نگاهی رویا گونه !!!

یا کسب این بینش ما درهای معجزه را به روی خود می گشاییم .

طالعی طلایی

به اندیشه خیر بیندیشید .می توانید وقایع بیرونی خود را مطابق با جهان اندیشه های مثبت خود ؛ تغییر دهید .   

بگذارید قلبتان رشد کرده و بزرگ و مهربان و عاری از خودپرستی شود .

آرامش را فراگیرید و جریان اندیشه را درون خود تحت اختیار درآورده و هدایت نمایید .

افراد قدرتمند به سوی شما جذب خواهند شد ؛ طالع و کامیابی تان عالی و پایدار خواهد بود .  

نیروی روحانی تان را تحت فرمان داشته باشید و آن گاه قادر خواهید بود زندگانی بیرونی تان را شکل دهید . 

 

من اجازه می دهم که دیگران نیز خودشان باشند

من نمی توانم دیگران را به تغییر کردن مجبور کنم .  

من می توانم فضای ذهنی مثبتی را به آنان ارائه دهم ؛ جایی که آنان در صورت تمایل ؛ امکان تغییر یافتن داشته باشند ؛ اما من نمی توانم عمل تغییر کردن را برای دیگران یا نسبت به دیگران انجام دهم .  

 

 عکس های زیبای فانتزی و عاشقانه 

هرشخصی در اینجا حضور دارد تا درس هایش را پیدا و طراحی کند .  

تنها کاری که من می توانم برایشان انجام دهم آن است که دوست شان داشته باشم ؛ اجازه دهم آنچه که هستند ؛ باشند و بدانند که حقیقت و درستی همیشه در درون آنان است و در ضمن می توانند در هر لحظه ای که بخواهند ؛ تغییر یابند .