مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

من اجازه می دهم که دیگران نیز خودشان باشند

من نمی توانم دیگران را به تغییر کردن مجبور کنم .  

من می توانم فضای ذهنی مثبتی را به آنان ارائه دهم ؛ جایی که آنان در صورت تمایل ؛ امکان تغییر یافتن داشته باشند ؛ اما من نمی توانم عمل تغییر کردن را برای دیگران یا نسبت به دیگران انجام دهم .  

 

 عکس های زیبای فانتزی و عاشقانه 

هرشخصی در اینجا حضور دارد تا درس هایش را پیدا و طراحی کند .  

تنها کاری که من می توانم برایشان انجام دهم آن است که دوست شان داشته باشم ؛ اجازه دهم آنچه که هستند ؛ باشند و بدانند که حقیقت و درستی همیشه در درون آنان است و در ضمن می توانند در هر لحظه ای که بخواهند ؛ تغییر یابند .

نظرات 6 + ارسال نظر
ژاله پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 07:51 http://jale-god.blogfa.com/

از آن جایی که من وجود دارم، دیگران نیز باید وجود داشته باشند، و از آن جایی که دیگران هستند، من نیز باید باشم!
داشتن چنین شناختی از خویشتن و دیگران باعث می شود که به آن ها آزار نرسانیم و آزار نبینیم.............
"بودا"

سلام عزیزم
من نوعی احترام متقابل را در این نوشته دریافت کردم

دختر خاک پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 05:53 http://www.dokhtarekhak.blogfa,com

سلام ویدایی

واقعا نمیشه دیگران رو تغییر داد

سلام عزیزم
چرا باید تغییرشون بدیم ؟
ما می تونیم آگاهی خودمون رو به اشتراک بذاریم

ابی پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 03:51

متن زیبایی بود .هنوز دارم روش فکر میکنما .

امیدوارم مفید باشه

ابی پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 03:49

حقیقت و درستی همیشه در درون آنان است. جمله بسیار زیبایی بود .

همیشه بهترین پاسخ ها در درون خودمون هست . گاهی دیگران برای یادآوری تلنگری به آگاهی ما می زنن

ابی پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 03:48

چه عکس زیبایی .زیبا مثل همیشه

سلام
تشکر

آرمین سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 12:27

درود بر شما
من از بازدید کننده های وبلاگ اقا میلاد هستم.
چون میدونم شما هم بلاگشو بازدید میکنید
میخواستند گروه بزنن توی تلگرام.اگر زدند و باخبر هستید خواهش میکنم منم ادد کنید...
آی دی تلگرامم:
Moh66h
منتظرم
بی نهایت سپاسگذارم

سلام
بله تو تلگرام کروه اندیشه توانگر تشکیل شده . ولی من عضو نیستم
روز خوبی داشته باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.