مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

برای خودت زندگی کن

زندگی ات را در مشتت بگیر .... این زندگی توست . 

تو اینجا نیستی که توقعات دیگران را برآورده کنی . 

زندگی مادرت را زندگی نکن ؛ زندگی پدرت را زندگی نکن . 

زندگی خودت را زندگی کن . 

 

عکس جالب پرنده مرغابی عاشق

تو زیبایی

شما صرف نظر از آنچه که ذهن تان به شما می گوید ؛ زیبایید . 

این واقعیت دارد .  

 

دختر بچه زیبا در میان گلها girl kids in flower  

اگر شما از زیبایی تان آگاه باشید و زیبایی تان را بپذیرید . 

 نظر دیگران به هیچ وجه بر شما تاثیر نخواهد گذاشت .

بازگشت

انتظاری که با تمام ابهامش ؛ برایم مقدس ترین است . 

عمق آگاهی ام خبر از دانشی ناب می دهد . الگویی که تکرارش را آرزو دارم . 

تنی بی ریا و خالی از بازی های روزمرگی ... 

شباهتی جسورانه برای ابراز صادقانه مهر . 

حتی نیازی به شناختت نبود . تو بودی ؛ در هر لحظه خواهشم و این انتهای تمنای من بود . 

بی دلیل آمدی و بی دلیل رفتنت ؛ چاره ساز شکل گرفتن اندیشه ام بود . 

دستانم مجنون وار در اصوات کیهان رها شد . 

من سرگردان ..... و من سرگردان !!! 

چرخی زدم و دوباره شدم من بی من ! 

 

منظره بسیار شکفت انگیز golf course landscape

هر که با مرغ هوا دوست شود  

خوابش آرام ترین خواب جهان خواهد بود . 

آنکه نور از سرانگشت زمان برچیند  

می گشاید گره از پنجره ها را با آه  

 

مطلب در مورد ارزو کردن

خدایا شکر

می گویند دنیا متعلق به کسانی است که زود از خواب بیدار می شوند . 

دروغ است ؛ دنیا متعلق به کسانیست که از بیدارشدنشان خوشنودند . 

 

ارزو کردن