مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

بازگشت

انتظاری که با تمام ابهامش ؛ برایم مقدس ترین است . 

عمق آگاهی ام خبر از دانشی ناب می دهد . الگویی که تکرارش را آرزو دارم . 

تنی بی ریا و خالی از بازی های روزمرگی ... 

شباهتی جسورانه برای ابراز صادقانه مهر . 

حتی نیازی به شناختت نبود . تو بودی ؛ در هر لحظه خواهشم و این انتهای تمنای من بود . 

بی دلیل آمدی و بی دلیل رفتنت ؛ چاره ساز شکل گرفتن اندیشه ام بود . 

دستانم مجنون وار در اصوات کیهان رها شد . 

من سرگردان ..... و من سرگردان !!! 

چرخی زدم و دوباره شدم من بی من ! 

 

منظره بسیار شکفت انگیز golf course landscape

نظرات 2 + ارسال نظر
... دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 11:28

کاش آدم ها می دانستند
که در هر دیدار،
یک تکه از یکدیگر را با خود می برند ...
عده زیادی
فقط غم هایشان را به ما می دهند
و چقدر اندک هستند
آدم های سخاوتمندی که
وقتی به خانه بر می گردی،
می بینی تکه های شادی هایشان را
در مشت های تو جا گذاشته اند...
فروغی چه زیبا میگفت:
اگر یاد کسی هستیم،
این هنر اوست،
نه هنر ما ...!
چقدر زیباست کسی را دوست بداریم
نه برای نیاز...
نه از روی اجبار...
و نه از روی تنهایی...
فقط برای اینکه
" ارزشش را دارد".....

سلام
تشکر

ملاحت یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 04:46

سلام عزیز نازنینم،روز قشنگت بخیر
چقدر زیبا و دلنشین...

سلام به روی ماهت
هر لحظه زندگیت قشنگ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.