مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

خدایا شکر

می گویند دنیا متعلق به کسانی است که زود از خواب بیدار می شوند . 

دروغ است ؛ دنیا متعلق به کسانیست که از بیدارشدنشان خوشنودند . 

 

ارزو کردن

نظرات 3 + ارسال نظر
ابی شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 08:04

زیبا مثل همیشه .ارزوی شادی و سربلندی برای شما

سلام
تشکر شما هم سلامت و شاد باشید

... شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 09:42

سلام
دنیا متعلق به کسانیست که از بیدار شدنشان خوشحالند

واقعا" هر چیزی می تواند جرقه عشق در درون آدمی باشه و باعث روشنی دل و بیداری و آگاهی شود . یک نگاه ، یگ گل ، یگ آهنگ و یا هر چیز دیگر ...
این شعر هم در راستای همین نوشته شما سرودم
عشق موهبت الهی است که امیدوارم همه را در بر گیرد
شاید متن شعرم به گونه باشد که در وحله اول گمانی دیگر برای خواننده ایجاد کند اما نگاه من در این شعر تنها به عشق و صحبت با عشق بود .

ممنونم از پست های زیبای شما
همیشه به من آرامش میده
موفق و پاینده باشید

شعرتون بسیار زیباست
آرزوی منم رسیدن به آرامش درون برای همه عزیزان ساکن زمینه
براتون سلامتی ، شادمانی و برکت آرزو می کنم

... شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 08:15

آموختم :

آموختم من ، آموختم ...
از عشقت من درسها آموختم .
پرنده در قفس ،
من پرواز را آموختم ...
با نگاهت ، ...
دلم را باختم ، آیینه دیدم ، ...
خودم را یافتم .
با اخم تو جانا ، ...
آتش به جانم می زدنی ...
سر زده اما ، ...
به قله قافم می بری .
آموختم با تو آموختم ،
سکوت معنا دارت را ، ...
در شعرهایم یافتم .
بی ردیف و قافیه ، ...
غزل های نگاهت را من آموختم .
...
تو اگر دل بکنی ، غم هجران تو را من چه کنم
دفتر شعرم توشدی ، فریاد غزل ها را چه کنم .

سلام
تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.