مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

قلمرو تازه

همیـــشه قلمـــــروهای جـــدیـــــدی هــــست کــــه بــــــاید کشـــــف بـــــشه .  

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ژاله سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 05:53 http://jale-god.blogfa.com/

سلام ویداجان خوبی؟
خوشحالم که برگشتی......
خیلی منتظرت بودم....

سلام به روی ماهت .... منم خوشحالم که تو این فضا ؛ نوشته های مثبت و امیدبخشت رو می بینم

ژاله سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 05:52 http://jale-god.blogfa.com/

آنان‌که می‌خواهند خوب زندگی کنند باید به حقیقت نزدیک شوند زیرا پس از نیل به این مقام است که می‌توان از غم و اندوه جهان دست‌کشید......

سلام ژاله جان
چه شرایط خوبیه وقتی از غم و اندوه برای همیشه دست برداریم

ملاحت سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 05:06

سلام عزییییییییییزم.چرا پیامهای من نمیرسد
میبوسمنت فراوان

سلام ملاحت جان یه سری از پیامهای خوشگلت رو جواب دادم

حمید دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 13:58

سلام
من دنبال کتاب مونس های روحی ویدا، اثر ویدا محمودی هستم، هر جا سرچ کردم پیداش نکردم، اگه امکانش رو دارید برام بفرستید یا اگه میشه بفرمایید از کجا میتونم تهیه کنم؟
گفتم شاید از نام وبلاگتون راهی باشه برای تهیه این کتاب
ممنونم از لطفتون

سلام
اسم کتاب* مهربان مراقب *هست بخاطر همین نتونستید کتاب رو پیدا کنید .... آدرس بدید یک جلد بهتون هدیه بدم فقط کد پستی و اسم و فامیل کامل را بگذارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.