مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

شما آسمانید

شما اجبار ندارید ابرها را از بین ببرید تا آسمان را ببینید . 

کافی است بخاطر داشته باشید که شما آسمــــانیـــــد . 

 

 

 

 

پرتویی که به شما تعلق دارد پرتـــــــو شــــــــادی است .

نظرات 8 + ارسال نظر
ملاحت شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 03:55

سلام عزیزم. خوبی
روزت شاد و زیبا

سلام به روی ماهت حالا برات یه پست خوشگل می گذارم

میلاد جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 12:47 http://Monoblog.blogsky.com

سلام
یکی از جذابیتهای وبلاگت علاوه بر قلم زیبات انتخاب عکسهای با کیفیت و قشنگه .
انشالا همیشه شاد باشی و سلامت

سلام ممنون شما هم شاد و پرانرژی باشید

ملاحت پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 04:49

سلام گل من
چقدر انرزی میگیرم از این فضا ویدای نازنینروز شاد وخوشی داشته باشی عزیزترینم

ملاحت نازنینم حضور شما هم همش برکت و شادیه . منم از اینکه پیامهات رو می بینم یه عالمه عشق دریافت می کنم .

دختر خاک پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 04:28

سلام ویدا جان

منم کتابت رو میخوام ولی دوست دارم بخرم لطفا منو راهنمایی کن

سلام گل من . کتابهام تقریبا تموم شده و فقط یه تعدادی گذاشتم واسه هدیه دادن .. پس شما هم بمن آدرس کامل ؛ کدپستی و اسم و فامیل درستت را بده تا بتونم بهت هدیه بدم
راستی اگه موبایلت تلگرام داره بهم خبر بده تا ببرمت تو یه گروه خوب بنام حباب صورتی

دختر خاک چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 08:18 http://www.dokhtarekhak.blogfa,com

سلام عزیزم

کجایی تو

من هر روز به وبلاگت سر میزدم متاسفانه نمیشد پیام گذاشت

چرا زودتر به من سر نزدی

ایکن دختر پرتوقع

سلام گل من
وضعیتم معلوم نبود که بلاگفا برگردم یا نه .... ولی حالا دیگه مشخص شد .... خوشحالم که بهم سر زدی ...

ژاله چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 06:39 http://jale-god.blogfa.com/

این تصویر بسیار زیبا و روح نواز است ....
من عاشق تصاویر متحرکم..........

سلام روز بخیر
ویداجان آپم........................

سلام عزیزم
مفهوم این تصویر را دوست دارم

ژاله چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 06:37 http://jale-god.blogfa.com/

زیبایی زندگی به آن نیست که چه قدر خوشحالی،
بلکه به آن بستگی دارد،
که چه قدر دیگران به خاطر وجودت
می توانند شاد باشند…..........

شاد بودن هنر است . شاد ماندن هنری والاتر ..... و در صورتی میشه شاد ماند که بتونی دلهای اطرافت را شاد کنی

ملاحت چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 04:48

سلام عزیزم.روزت قشنگ
آسمان با زیبایی و عظمت وصف ناپذیرش آرامش عجیبی به آدم منتقل میکند

سلام عزیزم
ما می تونیم آسمانی باشیم
روزت قشنگ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.