مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

رابطه ها

در رابطه با آدمهای دور و برت ... 

به جای اینکه بگی : کاش اونا یه طور دیگه بودن  

بهتره به خاطر همونی که هستن ؛ سپاس گزار باشی  

چون اگه اونا یه طور دیگه بودن ؛ الان تو زندگی تو نبودن !!! 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر خاک یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 05:06 http://www.dokhtarekhak.blogfa,com

سلام ویدایی

تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودم که تغییرشون باعث نبودنشون میشده

چه جالب

سلام گل من
هر کسی بنا به دلیلی در زندگی ما هست ... بقیه اش رو خودت گفتی

ابی یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 09:04

زیبا مثل همیشه

ممنون

ابی یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 09:04

سلام خوشحالم که اومدین .من همیشه به وبتون سر میزدم .بازم خوشحالم .ارزوی موفقیت براتون از طرف تو نوری از خدایی قدیم

سلام من هم از دیدن اسمتون خوشحال شدم سلامت . شاد و پربرکت باشید

ژاله شنبه 9 آبان 1394 ساعت 08:10 http://jale-god.blogfa.com/

آدمهایی هستند که دلبری نمیکنند
حرفهای عاشقانه نمیزنند
چیزخاصی نمیگویند که ذوق کنی
آدمهایی که نمیخواهند عاشقت کنند
اما عاشقشان میشوی!
ناخواسته دلت برایشان میرود
این آدمها فقط راست میگویند
راست میگویند باچاشنی قشنگ"مهر"
لبخند میزنند نه برای اینکه توجهت راجلب کنند
لبخند میزنندچون لبخند جزئی از وجودشان است
درلبخندشان خدارا میبینی
اینها ساده اند
حرف زدنشان
راه رفتنشان
نگاهشان
ادعا ندارند،بی آلایشند،پاک ومهربانند
دوست دارم این آدمهارا...............

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.