مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

باورهای تحریف شده

دنیایی که شما در آن زندگی می کنید بسیار زیباتر و متعالی تر از دنیایی است که در روزنامه ها می بینید . 

همواره این چنین خواهد بود . 

مردم هیجان زده و کنجکاو پای خبر می نشینند و منتظرند تا غافلگیر شوند .  

من نمی گویم این خوب است یا بد ! 

تنها همین است که هست .   

 

 

واقعیت این است که چز در پاره ای مواقع ؛ سخاوت ها ؛ زیبایی ها و مهربانی ها تیتر اخبار نمی شود . 

دنیا در واقع خیلی بهتر از آن است که تو در باورت داری . دنیایی که می توانی در آنجا خوشبخت باشی .

نظرات 5 + ارسال نظر
امین شنبه 30 آبان 1394 ساعت 16:18

سلام
دقیقا
انگار توی این اخبارا فقط باید جنگ و کشتار نشون داده بشه در صورتی ک خیلی چیزای زیبایی توی دنیا برای نشون دادن هست

سلام امین جان
ما جهان را از دریچه چشم خودمون می بینیم . توی دنیا خوبی ها و زیبایی هست ؛ هیجان خوب و بد هست و شبکه های خبری مختلف . این ما هستیم که بسته به دیدگاه و نوع نگرش خودمون انتخاب می کنیم که به چه چیزی توجه کنیم

من کمکتون می کنم تا افراد بیشتری از سایت یا وبلاگت بازدید کنند... کافیه سری به سایت من بزنی

دختر خاک چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 08:28

سلام

گفتی اخبار رو کردی کبابم

بابای من همش دنبال اخبار هستن روزنامه و تلویزیون

موقع ناهار خوردن باید جسد و خون ببینم و ناهار بخوریم

لعنت بر اخبار


حرفای من ربطی به موضوع تو نداشت ولی گفتم

سلام عزیزم
خیلی ربط داشت . حرف منم همینه

ابی سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 06:25

ناخدایی که نمیداندمقصدش کجاست هربادی برایش بادمخالف است

ابی دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 09:19

زیبا بود .ادم اگه اطرافش رو با دید زیبا نگاه کنه همه چیز رو زیبا میبینه.

سلام
البته
روزتان شاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.