مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

کارنامه

به هر کجا که میروید ؛ قدم های کوچک بردارید و موفقیت را عادت خود کنید . 

شما اول باید یاد بگیرید ماهی کوچک را صید کنید و بعد به دنبال ماهی های بزرگ بروید .  

  

 

طبیعت زیبای تایوان   مناظر دیدنی 

فکر می کنید چه چیزی در الگوی موفقیت ؛ مهم است ؟ 

اینکه وقتی به درون خودت نگاه می کنی , به این باور رسیده باشی : 

1- من خودم را برای این کار آماده کرده ام . 

2- می توانم انجامش دهم . 

3- لیاقتش را دارم .

نظرات 3 + ارسال نظر
ژاله یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 06:26 http://jale-god.blogfa.com/

خواستن داشتن نیست. خواستن تلاش کردن است وتلاش کردن گاهی داشتن است و گاهی تجربه…
برای کسب تجربه و داشتن هدف هایت هیچوقت دیر نیست
پس تلاش می کنم… مانع ها را بر می دارم… هیچ چیزی جلودار من نیست. برای اصلاح خودم می‌کوشم و میدانم موفقیت نصیب افراد خواب آلود نمی‌شود.
دنیا به طور شگفت آوری شبیه یک آپارتمان است، سقف آرزو های یکی، کف آرزو های دیگریست…
ماموریت ما در زندگی "بی مشکل زیستن " نیست،
"با انگیزه زیستن " است...........

سلام عزیزم
اینو خیلی قبول دارم که هیچ چیز و هیچ کس نمی تونه جلوی آدمی رو که باهدف جلو می ره ؛ بگیره

ابی چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 11:59

سلام ویدای عزیز هنوز به گربه ها غذا میدی

سلام
من هیچ وقت رابطه ام با گربه ها اینقدر صمیمانه نبود !!!!!

ابی چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 11:58

من گزینه 2 رو

سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.