مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

صبح بهاری

صبحدم ؛ سحر را به انتظار می نشینم .

صورتم پر می شود از نسیم صبح ...

گوشهایم پر آوای پرندگان شاد .

من لبریز می شوم از بـــهار .

  

از طلوع زیبایش ؛ خاطره می سازم .

برگ برگ ؛ انباشته شده از کلمات بهاری .

من لبریز از احساس بهار .

بوی تازگی ؛ عابدم می کند .

شکرگزار زیبایی هایش .

نظرات 2 + ارسال نظر
ابی جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 05:15 http://http:azad1234.blogfa.com/

خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
پیشاپیش سال نو مبارک..

سال نوی شما هم متبرک و مبارک

ابی جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 05:11

سلام ویدای عزیز سال خوبی رو برای شما وخانواده ودخترای گلتون از درگاه خدا طلب میکنم .شاد و سر افراز باشید

سلام
سلامت و شاد باشید
منم بهترین آرزوها را برای شما و خانواده خوبتون دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.