مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

اینطوری به جسمم رسیدگی می کنم

باسلام سپاس و شادمانی  

امروز برای اومدن به سرکار حدود یه ساعت پیاده روی کردم با دوستم بودم و اینقدری حرف زدیم که اصلا متوجه مسیر نبودم . دلم می خواد برنامه ریزی کنم که حداقل یه روز درهفته پیاده روی طولانی داشته باشم . البته من کلا تنهایی ورزش کردن رو هم دوست دارم برای خودم توی عالم هپروت می رم و توجه ام را به درخت ها و باد و گل ها و آدمای اطرافم دقیق می کنم . 

از ورزش های دیگه ای که در حال حاضر جزء برنامه زندگی ام هست شنا کردنه که سعی می کنم یک یا دوبار در هفته انجامش بدم و هر دفعه 50 مرتبه طول استخر را شنا می کنم . فضای آب را خیلی دوست دارم و از اینکه می تونم توی اون فضا خیالم را متمرکز عبارات تاکیدی که بهشون علاقه دارم، کنم خیلی لذت می برم . عباراتی مانند " من فرزند دولتمند پدری بخشنده و مهربانم "  " عشق الهی مشغول کار است و همه چیز در زندگی من نیکوست "

معمولا "هر روز صبح توی خونه حرکات کششی انجام می دم و طناب زدن ، حالا به 50 تا رسیدم که معمولا" دو بار 50 تایی طناب می زنم .  

 

برنامه علمی و حرفه ای طناب زدن برای کاهش وزن 

من عادت ندارم که مستقیما" درباره خودم و زندگیم بنویسم حالا هم که مشغول این کار هستم با احساسم در حال کش مکش هستم . یک کمی امیدوار و خوشحالم که وب خواننده نداره و از طرفی به شکل یه چالش دلم می خواد که این کار را انجام بدم . 

اگه گفتنی از داستان زندگی ام ، خودم ، گذشته ام و احیانا آینده ام باشه که مسلما" حرف زیاده و میشه داستان پشت سر داستان . 

در حالی که پشت سرم رو تند تند پاک می کنم شاید با نوشتن دوباره ، خیلی از رنگ هایی که گذشت ، پررنگ بشه . 

آدمی هستم که تا حد امکان در لحظه زندگی می کنم ، توجه ام به امکانات و خصوصا" زیبایی هایی هست که در همین لحظه خلق شده و می دونم برای استفاده درست از آفریده های خالقم باید که خودم هم آدم درستی باشم . بخاطر همین مراقب جسم و روحم هستم .  

به غداهایی که می خورم توجه دارم ولی کلا توجه من به هر چیز یا هر کاری وسواس گونه نیست ... سعی کردم برای خوردن ؛ ذائقه ام را درست کنم .چند سالی هست که لب به نوشابه و چیپس و پفک نزدم و دلم هم نمی خواد از اونا بخورم . برای سرخ کردن غذا از روغن کنجد استفاده می کنم و کلا تا حدودی خوردنی های مضر رو کم کردم و امیدوارم بتونم خوراکی های خوشمزه و مفید را جایگزین کنم . 

به زندگی سالم و رعایت اعتدال در هر کاری و هر چیزی باور دارم .

نظرات 5 + ارسال نظر
مبینا دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 16:25

سلام.ویدا خانم شما رشتتون روانشناسی بوده؟

سلام مبینا جان
رشته تحصیلی من بهداشت محیط هست

مبینا دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 10:52

سلام
من یه مدته تلرگامو دیلیت اکانت کردم.کاش داشتمشو میتونستم بیام گروه شما..
حیفه که اینستا از این مطلبا نمیزارین چون واقعا مطالبتون زیباست..و خیلی ممنونم ازتون که کامنتای منو جواب میدین ببخشین منو که انقد کامنت مبزارم واستون..
ویداجون یه سوال داشتم ازتون.شما این مطابو خودتون مینویسید؟

سلام عزیزم من چند روزیه که مجددا مشغول نوشتن شدم و چون این کار را دوست دارم و برای خودم یه مروری بر دریافت هام هست ، انجامش می دم
سوالات شما هم خوشحالم می کنه

مبینا یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 19:32

حتما مفیدهمن وبلاگ شمارو خیلی دوس دارم.واقعا مطالب زیبایی دارین.ببخشید یه سوال داشتم شما توی اینستاگرام هم اکانتی دارین که مثل وبلاگتون از این مطلبا بزارین؟:

سلام عزیزم
نه گل من توی اینستا مطلب نمی ذارم ولی توی تلگرام یه گروه خانمانه دارم به اسم حباب صورتی

مبینا شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 17:58

خیلی خوشحالم که دوباره اومدینموفق باشین

سلامت باشی عزیزم امیدوارم اومدنم مفید باشه

مبینا جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 09:02

سلااااممم...شماهمون ویدای قبلی هستین که با بلاگفا وبلاگ داشتین؟؟

سلام آره فکر کنم همون باشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.