مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

خوشا آنان که از پا سر ندونن

با سلام سپاس و شادمانی  

معیار ما برای اینکه متوجه بشیم راهمون درسته و کارهایی که انجام می دیم رو به کمال هست ، حس و حالمونه  

گاهی حسی سبک و بسیار خوشایند داریم ، لبخند از لبمون پاک نمیشه ، همه چیز و همه کس در اطرافمون سرشار از حسی شیرین و خوشایند هستند و و و همه اینا یعنی اینکه تو در جایگاهی درست قرار گرفتی . انتخاب هات درسته و نتیجه اش هم رسیدن به سرخوشیه ، که یه معیار صحیح معنوی هست . 

ما برای خودمون معیارهای مادی می ذاریم . با کمک آرزوها و رویاهامون این کار را انجام می دیم . و البته که باید این کار را کنیم . باید فکرمون و توانایی هامون رو آروم آروم وسعت ببخشیم . ولی اگه می خوای بدونی خواسته ات مطابق با معیارهای تکامل معنوی ات هست یا نه ، باید به حست توجه کنی .... ببینی با رسیدن به خواسته ات یا حتی وقتی که در حال تلاش برای رسیدن هستی ، حالت خوبه یا نه ؟ 

حست سبک و راحته یا مدام در خستگی روحی و روانی هستی ؟  

 

    

عکسها و نقاشی های رمانتیک و عاشقانه 

گاهی با خودم فکر می کنم چطور میشه قدر این فرصت بودن رو به درستی و در همه ابعاد زندگی داشته باشیم .  

در اطرافم می بینم که خیلی ها یه بعد از زندگی رو می گیرن از سایر ابعاد زندگی غافل میشن .

اعتقاد من اینه که برای رسیدن به کمال باید تمام جوانب زندگی رو به قشنگی رشد بدیم . اگه دنبال پول درآوردن هستیم ، از خانواده غافل نشیم . مخصوصا از بزرگترهای خانواده . از خودمون و جسم و روحمون ، از وظایف انسانی و اجتماعی غافل نشیم . 

من برای اون شیوه از زندگی که فقط به یک یا چند بعد محدود از زندگی می چسبه ، اسم برتری جویی می ذارم و مشاهدات من در زندگی بهم یاد داده که آدمهای برتری جو ، اغلب یه نفر یا یه چیزی را معیار قرار می دن و می خوان ازش جلو بزنن .... پیامد این کار حس بدی رو براشون به ارمغان می آره و این کاملا طبیعی هست . حساب کنید شما روح بزرگ و باعظمت خودتون رو می خواهید با دریافتی متمرکزشده،راضی کنید . 

سعی می کنم مدام به حال و هوای خودم توجه کنم . حتی گاهی این سوال رو از خودم می پرسم که : حالا من چه حالی دارم ؟ 

گاه حس آدم کاملا لطیف و سرخوشه و گاهی سطح انرژی پایین می آد . 

آدمیست دیگر ، موجودی با هزاران اسرار زیبا و پیچیده ، گویا هنوز آنطور که باید و شاید امواج دریای روحم سرخوشی مداوم را تجربه نکرده است . گاه های زیادی از عمرم فراموش می کنم عظمت حضور در کره خاکی را

سعی می کنم ناظر بر حس و حال خودم باشم و آن چیزی که حالم را تعالی می ده ، لحظه های بیشتری از عمرم رو به خودش مشغول کنه  

بادا که برای همه ما اینچنین باشه

نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 10:51

بسار زیبا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.