مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

به دنبال توام ...

باسلام ، سپاس و شادمانی  

وقتی با سلام و سپاس و شادی شروع می کنم ، یعنی حالم خوبه و بهترین حسم را می خوام تبدیل به کلمه کنم ، بادا که گوارا باشد . 

یه درخت در ابتدا دانه هست ، بعدش شروع به رشد می کنه ، خودش رو وسعت می بخشه ، با عوامل محیطی دور و برش سازگار میشه و به کمال خودش که درخت شدن و شاید هم میوه دادن و گل دادن باشه می رسه . 

ولی رشد آگاهی در انسان متفاوته ...  

 

عکسها و نقاشی های رمانتیک و عاشقانه 

آگاهی در انسان از ابتدا یه درخت کامله ، ولی مه گرفته و غبار آلود .... ما آگاهی خودمون رو رشد نمی دیم ولی غبار چهره از جان ، پاک می کنیم . 

آرام آرام هویت و کمال وجودی خودمون رو کشف می کنیم و در نهایت هم همون چیزی میشیم که همیشه بوده ایم . چیزی که درپشت پرده ای از غبارفراموشی ، پنهان شده بود . 

به این قسمت از نوشته هام که رسیدم با خودم می گم چقدر سرنوشت بر ما آدمیان آسان گرفته . لازم نیست ریشه هامون رو در دل سنگ فرو کنید و تنمون را در چهار فصل سال هر وقت به یک رنگ در بیاریم و با شروع هر زمستان سرد ، عریان و بی برگ ؛ در انتظار تب کردن خورشید باشیم . 

ما آدمیان می توانیم آرام آرام ، خودمان را پررنگ کنیم ، روحمان را جلا ببخشیم و خود بودن را درک کنیم . 

عظمت انسان بودن را دوست دارم .

نظرات 6 + ارسال نظر
مبینا سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 19:14

مبینا دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 19:28

خانم آزاده معمار..الان۴سال میشه که با وبلاگتون آشناشدم

برات آرزوی شادمانی می کنم و از تمام حرفهایی که این 4 سال نوشتم و شما خوندی ، هدفم رسیدن به شادی درونی و بیرونی برای شما و سایر عزیزان و همینطور خودم هست

مبینا یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 19:51

من خیلی ممنونم ازتون که شما کامنتای منو جواب میدین..من از وبلاگ شماخیلی چیزارو یادگرفتم و فهمیدم.این وبلاگو معلم زبان سوم راهنماییم بهم معرفی کرده بود.الان سوم دبیرستانم.اگه یادتون باشه توی وبلاگتون معلممو پیداکردم..وبهشون زنگ زدم ولی خیلی وقته ازشون بی خبرم..الانم خجالت میکشم زنگ بزنم بهشون..واقعاازتون ممنونم ویداخانم وبلاگتون خیلی زیباس..

بخاطر حس خوب و خاطرات خوبی که از مونس های روحی ویدا داری ، خوشحالم عزیزم . اسم معلمتون چی بود ؟

مبینا جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 16:58

سلام ویداجون.بله برای خودم میخام.۱۶سالمه.حتما این کتابا روهم میخونم.بازم ممنونم ازلطفتون

عزیزمی و چقدر خوشحالم که از حالا به دنبال پاسخی برای سوالهای مهم زندگی هستی
کتابهای پائولوکوئلو هم برات خوبه مثل کیمیاگر

مبینا جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 07:54

سلام.بسیار زیبا...ویداخانم ممنونم از کتابی که معرفی کردین.
اگه میشه یه رمان هم بهم معرفی کنین.رمان برای نوجوانا..
خیلی ممنون و موفق باشین
راستی ویدا خانم اون اهنگی که قبلا توی وبلاگتون گذاشته بودین هرروز گوش میدم واقعا بهم انرژی میده..اهنگsleep songاز البومsecretgarden

سلام به روی ماهت
اون وب هنوز موزیک داره ، چه جالب خودم یادم نبود .
اگه رمان سبک و معنوی می خوای " جنگجوی صلحجو " خوبه از روش فیلم هم ساختن
حکایت دولت و فرزانگی هم خیلی قشنگه
برای خودت می خوای ؟

واژه پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 09:24

انسان کامله؟؟؟؟!!!!
عظمت انسان؟؟؟؟!!!!!
یک دلخوشی ست.شاید دلخوشی برای بعضی آدما خوب باشه . نمی دونم .....ولی خاطره ، عشق یا حتا رنج عظیمی در دنیا وجود نداره. و جای تاسف داره که همه چیز فراموش میشه . کلا انسان فراموشکاره.
.......................


سرنوشت بر ما آدمیان آسان گرفته؟؟؟؟؟؟!!!!
سرنوشت سخت تر از سنگه و انسان را یارای ایستادگی در برابر شلاقهای بی امان آن نیست.....

سلام
چقدر علامت سوال و چقدر علامت تعجب
من از اون آدمایی هستم که دلخوشی برام خوبه و امیدوام شما هم جز اون دسته از آدمایی باشید که :
چرخ برهم زنید اگرکه فلک غیر مرادتون بدهد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.