مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

خواب آلودگی روح

با سلام سپاس و شادمانی  

یه نوع خواب زدگی وجود داره که من اسمش رو خواب زدگی روحی می ذارم . 

بخاطر عادت هامون و تکرار روزها و رفتارها ، دچار این خواب زدگی میشم  .

عادت می کنیم ، دلبسته میشیم و بعدش دچار ترس از ترک عادت هامون میشیم . همینه که روزها می گذره و می گذره و ما همونی هستیم که همیشه بودیم . 

یعنی توی باورهامون ، توی رفتارهامون تغییری ایجاد نمی کنیم . رشد نمی کنیم . 

و اون آگاهی گرد و خاک گرفته رو با دستمال زنده مانی ، شفاف نمی کنیم   

 

عکس های خوشگل و جذاب دختران تنها و غمگین عاشقانه و رمانتیک 

یه وقت متوجه میشی اونی که نقش یه شخصیت قربانی رو داره ، سالهای سال توی همون نقش ، گیر کرده . اونی که برای رسیدن به هدفی یاد گرفته که کشان کشان و یا با خزیدن جلو بره ؛ هنوز چیزی از دویدن و پرواز نمی دونه.

اینا همه یعنی اینکه تو در خواب آلودگی روحی بسر می بری .  

تلنگرها می آن و می رن ،می خوان یه موجی توی این دریای خسته وجود، ایجاد کنن ، ولی تو هنوز خوابیدی!   

زندگی جذابه و جذابیتش به شکلی هست که آدم رو سحر می کنه . هیپنوتیزم قدرت و دارایی و نداری هات می شی .

من به این مسئله ایمان دارم و سعی می کنم مدام خودم رو چک کنم ، در چه حالی هستم ، کجا هستم ، آیا مسیرم درسته ، چطوری می تونم بهتر و درستتر رفتار کنم ، چه هیجاناتی رو می خوام تجربه کنم ، و چه آرزوهایی رو می خوام زندگی کنم و و و

خدا جون نکنه یه وقتی خواب بمونم و از این فرصت قشنگ بودن ، درست استفاده نکنم .

نظرات 5 + ارسال نظر
مبینا سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 16:08

راستی ویداجون سایت رنگی رنگی و هشت بهشت هم چیزای جالبی داره..اینام ازهمونایین که معلمم معرفی کرده بود
امیدوارم خوشتون بیاد

سلام عزیزم
ممنون بخاطر معرفی سایت های خوب .البته که خوشم می آد

مبینا سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 16:06

خیلی ممنون ویداجون
همین که جواب کامنتامو میدین یه دنیا ارزش داره

عزیزمی باعث خوشحالی خودمم هست

مبینا سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 15:12

سلام ویداجون
چرا دیگه پست نمیزارین
ویداخانم یه سوال داشتم ازتون
شما کتابی میشناسین که درباره عصر یخبندان زمین باشه.خیلی دوس دارم درباره عصر یخبندان بدونم
میدونم سوالم بی ربطه ولی چون شما همیشه جواب کامل میدین و همه چیو میدونین برای همین سوالامو از شما میپرسم

سلام به روی ماهت
راستش خوش خوشان می نویسم نمی خوام خودم رو موظف به نوشتن مدام کنم .
در مورد عصر یخبندان چیزی نمی دونم گل من ولی حتما تحقیق کن و کنجکاوی خودت رو ارضا کن باید جالب باشه

مبینا چهارشنبه 4 اسفند 1395 ساعت 17:54

مبینا سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 19:18

سلام ویداجونچطوری باید ازاین خواب زدگی رهاشیم؟چکارایی باید بکنیم؟

سلام عزیزم همانطور که در پایان متن نوشتم ، با چک کردن خودت متوجه میشی کجای کار هستی . مطالعه خیلی کمک می کنه ارتباط با آدمایی که روی خودشون بشکلی درست کار می کنن و انرژی خوبی دارن .
حال و هوای روحی ما و همینطور بیماری های جسمی ، همگی یه زنگ هشدار هستن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.