مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

موسیقی با کلام

باسلام ، سپاس و شادمانی 

معصومانه ترین و پاکترین روش دریافت انرژی ، جذب کردن انرژی های طبیعت هست . مخصوصا" گیاهان سخاوتمندانه ، فرکانس های بالا و عالی انرژی را به آدم منتقل می کنن .  

بهار که میشه زندگی جانی دوباره می گیره و چه خوبه از این فرصت استفاده بشه .به رشد برگها و باز شدن شکوفه ها دقت کنیم ، برگ ها را لمس کنیم و تا می تونیم تنه درختان بیشتری را نوازش کنیم .  

این رنگ سبز چمنی کمرنگ که روی برگهای جوان نقش بسته ، یه رنگ فوق العاده اس ، رنگی که از چاکرای قلب ما خارخ میشه ، دقیقا" همین رنگه ... رنگ مهربانی و گشایش سینه . 

من امروز می خواستم درباره موسیقی و تاثیر کلام استفاده شده در موسیقی بنویسم که هوای پاک بهاری بهم این فرصت را داد تا اول یک کمی از اون تعریف کنم . 

 

 14034177-origpic-c6d70e 

و اما درباره تاثیر کلام که بطور ناخودآگاه روی ضمیرباطن ما اثر می ذاره و نتیجه مثبت و یا منفی اون در احساس ، باورها و رفتارمون ، زیاد صحبت کردم .  

ما از این اصل تاثیرگذار استفاده می کنیم برای خلق و تکرار عبارات تاکیدی مثبت که بشکل تلقین ، و با تکرار چندین باره و ترجیحا با صدای بلند ، احساس و باور خوبی را برای خودمون ایجاد کنیم .  

مثل عبارت : من توانمند و کاملا" ایمن هستم. 

همه ما به موزیک گوش می کنیم و موسیقی هم یه شیوه برای بهتر شدن حال ما هست .ولی باید بگم که می تونه حالمون را خرابتر هم بکنه...  

با شنیدن کلام خوب ، عاشقانه و سرشار از احساس موزیک ، اوج می گیریم و کلی خاطره خوب برامون زنده میشه و یا فارغ از همه اینها صرفا کلام مثبت و موثر موزیک ، یه حس سرخوشی در ما ایجاد می کنه . 

ولی باید تاکید کنم که کلمات منفی هم می تونن ، حالمون رو خراب کنن مخصوصا وقتی صدای خواننده به دلمون خوش می آد . من خودم صدای سیاوش قمیشی را خیلی دوست دارم ولی وقتی می شنوم که می گه : حسرت همیشه با ماست !!!! 

با خودم می گم چه تلقین بدی داره می کنه! حتی اگه روی مفاهیمش زوم نکنم ، ضمیر ناخودآگاهم که اونا رو می فهمه و درک می کنه ... لطفا وقتی موزیک می ذارید دقیق باشید و اصلا اجازه ندید کلام منفی بهتون تلقین بشه . 

این یه مسیله بسیار مهمه ما آدما بدون اینکه که شاید حتی خودمون هم خبر داشته باشیم با کمک کلام منفی و تاثیرگذار موزیک ، باورها غلط را انتقال می دیم و این وارد هوشیاری جمعی ما میشه ... همین که یکی شکست عشقی می خوره ، کلی موزیک با بار منفی احساسی گوش میده ...  

اینطوری خودش به خودش کمک می کنه که هر چی بیشتر بره توی فاز افسردگی و کلی اعتقادات نادرست درخصوص دوست داشتن و عشق پیدا میکنه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.