مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

بازی کامل شو

باسلام ، سپاس و شادمانی  

صبح ها وقتی همسرم از خواب بیدار میشه با صدای بلند میگه " سلاممممم " و من چقدر این سلام را برای شروع کردن یه روز تازه دوست دارم . امیدوارم همه ما ، هر روز را عالی شروع کنیم و حتی اگه حسمون هم خیلی عالی نباشه ، برای برداشتن اولین گام روزانه خودمون هر طوری که بلد هستیم حالمون را خوبتر و پرانرژی تر کنیم و خدا بخواد تا پایان روز عالی باشیم . 

امروزه برنامه ها و بازی های کامپیوتری ساخته شده که با سیستم های گرافیکی و صوتی میشه احساس و عواطف خودمون را پیدا کنیم . حس سرخوردگی را بیان کنیم و به اعتماد بنفس برسیم . 

 

 پری دریایی

و یا بازی به اسم " کامل شو " وجود داره که در درمان اختلالاتی مثل سردرد و احساسات تحریک پذیر کمک می کنه . 

البته من درباره این برنامه های کامپیوتری فقط مطالعه کردم و اطلاعاتم ناقص هست ولی خیلی برام جالبه و می خوام دراین مورد بیشتر تحقیق کنم . چون حس می کنم می تونه برای درک نیازهای اختلال اتیسم کمک کنه . 

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 05:36 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلاااام بر شما
احوال خوب وقت شما بخیر و نیک...
سلامت باشید و باشند

سلام
شما هم سلامت ، شاد و پربرکت باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.