مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

دنیای مجازی من

باسلام ، سپاس و شادمانی  

 دنیای مجازی ، ارتباطات را راحت کرده و این فوق العاده اس .... نمی خوام درباره مزایا و معایبش بگم و صرفا درباره اون چیزهایی که د ر این فضاها دوست دارم می نویسم .

یه سری از کانالهای مورد علاقه ام در تلگرام را براتون می نویسم شاید به کارتون بیاد : حکمت تائو ، سیذارتا ، انفجار بیداری ، رادیو توانگری ، یوگا و تندرستی ، ثروتمندان خودساخته ، کانال دکتر آز که مطالب پزشکی خوبی می ذاره . من خودم چون نقاشی خیلی دوست دارم عضو کانال زیباترین آثار نقاشی جهان هستم .

بین این کانال ها ، رادیو توانگری که گوش نیوزهای دکتر شیری در اون گذاشته میشه برام جالبه ، مخصوصا شخصیت راحت و صحبتهای عمیق و خودمونی دکتر را خیلی دوست دارم و خیلی مطالب عالی ازش یادگرفتم و بخاطرش از همین جا سپاس فراوان

یه گروه خانمانه تو تلگرام دارم به اسم حباب صورتی و یه گروه louts هم هست که یه تعداد از وب نویس ها با هم جمعیم و دریافت هایی که از این گروه ها هم دارم خوبه

Image result

وبلاگ نویسی را تو بلاگفا شروع کردم فکر کنم از سال 90 ، با همین نام مونس های روحی ویدا ،عالی بود با دریافتها و ارتباطات فوق العاده که برام بسیار بسیار آموزنده بود . حسم اینطوره که وقتی می نویسم بیشتر یادمیگیرم و در ضمن سوالات خوب دوستان منو مجبور به بیشتر یادگرفتن می کرد و بهترین پیامدش پیدا کردن دوستانی همدل و معلم هایی بی نظیر بود . و ثمره جمع آوری دلنوشته هام هم تبدیل به کتاب " مهربان مراقب " شد . حالا هر وقت به خودم و کارهایی که انجام دادم فکر می کنم با یادآوری مهربان مراقب ، به خودم بیشتر افتخار می کنم .

ولی خب بلاگفا یه مدت طولانی تعطیل شد و من رمز ورودم رو فراموش کردم و دیگه نشد که بهش برگردم . ولی بد هم نشد در بلاک اسکای بیشتر برای دل خودم می نویسم و دیگه اون حس تعهد هرروز نوشتن را ندارم و می خوام بگم در واقع راحتترم .

تو اینستا هم عضو هیچ گروه دوستانه و تجاری نمیشم فقط یه سری منظره فوق العاده که هر وقت بهشون نگاه می کنم با خودم می گم : خداجون سپاس که بهشت زمین را اینگونه باشکوه و زیبا خلق کردی .

اینم دنیای مجازی مختصر و مفید من .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.