مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

مونس های روحی ویدا

زندگی آرزویی است که هر لحظه از اندیشه تو می گذرد

زنانگی

با سلام ،سپاس و شادمانی

یه کتاب می خونم به اسم " مانند زن رفتار کن ، مانند مرد فکر کن " اسمش جالبه ولی تو متن کتاب اطلاعات محکم و دقیق نمی ده برداشتم ازش در حالی که بیشتر از نصف کتاب را خوندم اینه که مردها ساده فکر می کنن و ساده صحبت می کنن و در رابطشون هم تکلیفشون با یه سری معیارهای ساده مشخص میشه ولی زنها در تمام این موارد پیچیده هستن .....حالا نویسنده کتاب بفهمه من کتابش رو اینجوری خلاصه کردم ....

نظر من اینه که در زندگی امروزی تقسیم وظایف طوری شده که درک زن و مرد از همدیگه خیلی بیشتره . یه زن که ساعات کاری اش را در یه محیط کار مردونه می گذرونه و مردی که امروزه یادگرفته در انجام کارهای خونه ، یاریگر باشه ، خیلی قشنگ می تونه قاطی حس های همسرش بشه و اگه صمیمیت طوری باشه که زن و مرد درباره حس هاشون صحبت هم کنن که شناخت عمیق تر میشه ...همه این حرفها یه گوشه ذهن بمونه و باور اساسی اینه که آدمها متفاوتن . اصلا نمیشه قالب بندی شده درباره شون حرف زد و این درحالیه که هورمون ها هم مشغول کار خودشون هستن و در طبیعی ترین حالت ، یه زن همانطوری که ساختار جسمی اش با مرد متفاوته ، خلق و خو و روحیاتش هم تفاوتهای آشکاری داره .

می رم سراغ خودم چون تا حدودی می شناسمش و به حس هاش احترام گذاشتم . من ایمان دارم که ما زن ها حس شهودی قوی و خوبی داریم که اگه پرورش پیدا کنه مانند یه هاله محافظ ، از ما مراقیت می کنه و کمک می کنه تا در زندگی بهترین مسیرها را بریم و بهترین انتخاب ها را داشته باشیم .

ایمان دارم که یه زن می تونه روح مهربان و منعطف مادرانه اش را با شادمانی و آرامش با جهان هستی به اشتراک بذاره و هربار با مراجعه به خودش و تکیه به بزرگی و مهربانی خداوند ، خوبی ها را به جهان آفرینش انتقال بده .

و ایمان دارم که یه زن می تونه تا حد بالایی از درد را تحمل کنه در حالی که امیدش به زایش خوبی هاست . فقط امیدوارم که همواره این امید وجود داشته باشه .

خلاصه زن ها خیلی خوبی های دیگه هم دارن که فعلا ازشون می گذرم ولی چون به خودم مراجعه کردم باید بگم که نزدیک 20 ساله در فضای کاری هستم ، به حسم که مراجعه کردم می خوام زندگی ام بیشتر با هنر و کارهای خلاقانه ای که دوست دارم ترکیب بشه و علی رغم اینکه ضرر مالی زیادی می کنم ترجیح می دم به حسم احترام بذارم و مسلما" این داستان بخاطر روح زنانه من در حال اتفاق افتادنه .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.